FREDERIK BUYCKX photography

a cooperation between me and my camera

GEWELDIG NIEUWS !

with 4 comments

om deze maand wat in de reissfeer te blijven qua fotografie, kan ik melden dat ik met de foto hieronder de JOKER fotowedstrijd gewonnen heb! Joker is het reisagentschap waar ik bijna voor elke reis mijn tickets boek. Uit 100 geselecteerden foto’s (door Joker en fotografenjury) ben ik bij de publieksprijs eerste geworden! En wat wil dat concreet zeggen: dat ik buiten da ik volgende week naar Marokko vertrek, en deze zomer naar India, nu NOG een bestemming wereldwijd kan kiezen op kosten van Joker 🙂

Waar dat reizen (en fotografie) al niet goed voor kan zijn…

img_54461

de foto heb ik genomen in Nicaragua toen ik 2 dagen bij een familie verbleven heb. Ik was met de man aan de praat geraakt op de bus, en hij nodigde mij uit bij zijn thuis, waar het vol liep van de dieren en de kindjes, en bijgevolg deze foto van de groene papegaai ‘Manzanita’ (appeltje) genaamd, waarvan ik er ook enkele in het wild heb zien vliegen daar. 

Man, een goed exaam EN een gratis ticket met bestemming naar keuze, mijn dag kan even niet meer stuk! En dan ga ik nu eens rustig nadenken naar waar ik graag zou vliegen…

ps: en dat mijn klasgenoten nu nog maar eens lachen met mijn dierenfoto’s  🙂

Written by frederik

January 22, 2009 at 11:50 am

Posted in Travel

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. nondedoemme eikel ik ben zo jaloers op u 🙂
    en ik heb nooit me uw diertjes gelachen zalle 😉
    denk ik toch, haha
    ja amai, veel plezier ermee e 🙂 en hoelang mag je op reis gaan?

    Britt

    January 22, 2009 at 12:07 pm

  2. Eeuwige respect!

    Artur

    January 22, 2009 at 9:17 pm

  3. ge wilt dus zeggen dat ge mij kunt komen bezoeken tijdens mijn verblijf in australie?

    mxm

    January 22, 2009 at 11:36 pm

  4. of Argentinië 😉 Well done!

    pjthematerealist

    January 25, 2009 at 9:07 pm


Leave a Reply

