FREDERIK BUYCKX photography

a cooperation between me and my camera

STEM aub op mijn foto!

leave a comment »

ik ben met  DEZE FOTO geselecteerd (tussen 55 beelden uit 5600 inzendingen) dus nu ik zover ben geraakt, is het een kleine moeite voor jullie om even op mij te stemmen, dacht ik zo. ga even naar volgende link, en doe de 3 stappen even. Alvast nen dikke Merci!

http://www.argusfotowedstrijd.be/NL/stemmen

stap 1: reeks E: De Lijn-prijs, 3e foto (kussend koppel) bolletje eronder aanklikken, en rechts op ‘stemmen’ klikken

stap 2: onderaan klikken op ‘overzicht van keuze’, da verschijnt dan rechts, en daar op ‘bevestig keuze’ drukken

stap 3; naam en email adres invullen, en email bevestigen

Written by frederik

July 4, 2009 at 5:34 pm

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

