FREDERIK BUYCKX photography

a cooperation between me and my camera

laatste Pakistan foto’s (vanuit Pakistan)

with 5 comments

 

 Nanga Parbat, 8125m hoog, 2e hoogste berg van Pakistan, ook wel Killermountain genoemd wegens de vele doden die er vallen bij het proberen te beklimmen, zoals vorige week nog een japanse , en nen oostenrijker vermist…IMG_2630IMG_2620

Toeristen in eigen land, Pakistanen uit Lahore die in de himalya op vakantie komen, en daarbij 2 haantjes ‘halal’ klaarmaken. Ik had de eer om eentje zijn maag te mogen opeten, spijtig genoeg heeft die nogal lang op mijn maag gelegen ook

IMG_2624

wie nog altijd denkt dat de jeugd van tegenwoordig  Vieze Freddie heeft uitgevonden… en zo heb ik er enkele dagen bijgelopen moet ik toegeven, ik denk da k al 8 dagen dezelfde t shirt draag, al 3 weken zelfde lange broek, de boxershort laat ik open… en douchen komt er soms echt enkele dagen niet van, alles is hier smerig en vuil, ge zweet na 5 min, soms heeft het gewoon allemaal geen zin precies en onderga ik het gewoon wa, geen kat da hier om kraait, en ook geen haan die er om miauwt… en ons moeder zich maar zorgen maken omda ik nen trui mee ging nemen waar een gaatje in was 🙂

IMG_2609

ok, de kamer viel goe mee, zeker zo n plastieken plantje geeft toch nog wat fleur, en dan heb ik mij laten gaan he, dees was het chiqueste hotelleke van de 2, toch langs den buitenkant… een kakkerlak die eens kwam piepen moest ge er ook wel bijnemen

IMG_2637

de gedeelde badkamer was wel minder, zeker omda ik terug ziek was anderhalve dag, maagpijn, enorm vlotte stoelgang…. en weer wa slap gevoel. Ge snapt misschien ook waarom ik nie zo vaak duochte toen, khad soms het gevoel da k er alleen maar vuiler ging uitkomen

IMG_2636

 

IMG_2635

 

om af te sluiten met een sfeerbeeld ‘ nieuwe vriend nummer 2’ in de bus

gezellige boel hoor, zeker voor 20 uur aan een stuk…

IMG_2639

Written by frederik

July 22, 2009 at 3:15 pm

Posted in Travel

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Eikes! Vieze Freddy! Als ge thuis zijt toch wel weer terug wa properder e? Laat u daar nog maar 10 (eigenlijk 9 en bijna al 8 ) dagen goe gaan! Oh en hebt ge da al gelezen van uwen andere vriend, den Harjot, die mij heeft toegevoegd? Die wilt zeker zijn 5 vrienden uitbreiden!
    Geen vieze ziektes/schimmels/kakkerlakken meebrengen en laat vlooien en co ook maar daar want ik ben zoals ge weet niet zo’ne grote dierenvriend 🙂

    Clairi

    July 22, 2009 at 4:25 pm

  2. Seg en zie ik daar dat ge nieuwe oortjes hebt gekocht?

    Clairi

    July 22, 2009 at 4:27 pm

  3. Great look at the grimminess and beauties of the trip.

    jetstreamprojector

    August 4, 2009 at 8:34 pm

  4. die laatste foto..
    ging die kerel u daar de blowjob v uw leven geven? 😉

    lien

    August 14, 2009 at 11:47 pm

    • vanwaar die big smile dacht ge 🙂

      frederik

      August 15, 2009 at 12:04 am


Leave a Reply

