FREDERIK BUYCKX photography

a cooperation between me and my camera

TSJETRA and other human beings

with one comment

veruit HET meest absurd/vreemd/raarste beest dat ik in mijn leven gezien heb, ik blijf erbij dat het een soort schaap is, alhoewel dat zij dat ontkenden en het Tsjetra noemden (fonetisch geschreven).
Een gigantisch beest met een schapenvacht, oren waar ge iemand mee kon doodslaan, ne neus waar ge iemand mee kon dood-kopstoten, en ballen…. HUGE!
kijk zelf
IMG_2664

IMG_2661

en klein fotootje van mijn pakistaans gastgezin, mijn laatste nacht in dit heerlijke land.
IMG_2666

Written by frederik

July 25, 2009 at 1:41 pm

Posted in Uncategorized

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Damn! Vreemd beest! Ik zou ook zeggen dat het een soort schaap is!

    Bart - Eyemotions

    July 28, 2009 at 2:50 pm


Leave a Reply

