FREDERIK BUYCKX photography

a cooperation between me and my camera

VOTE FOR ME !

with 5 comments

People who haven’t voted for me yet, you still can!! 🙂  MY PICTURE  is on the 2nd place now (out of 55) so I just need a little push from you all. The voting is in Dutch, so I’ll explain further in Dutch:

het duurt nog geen minuut, dus ga aub even naar volgende link, en doe de 3 stappen. Alvast nen dikke Merci!

http://www.argusfotowedstrijd.be/NL/stemmen

stap 1: reeks E: De Lijn-prijs, 3e foto (kussend koppel) bolletje eronder aanklikken, en rechts op ’stemmen’ klikken

stap 2: rechts bovenaan verschijnt dan ‘uw keuze’, en daar op ‘bevestig keuze’ drukken

stap 3; naam en email adres invullen, en email bevestigen

Nog eens bedankt voor de moeite!

Written by frederik

September 9, 2009 at 10:29 am

Posted in Uncategorized

5 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gestemd! 🙂

    Carree

    September 9, 2009 at 2:34 pm

  2. Voted. Good Luck.

    jenquest

    September 10, 2009 at 6:46 am

  3. Hey Frederik,
    Ik zag je naam tussen enkele andere finalisten in een mailtje van Argus over nazichtaanvraag betreffende het fotoboek dat ze gaan uitgeven.
    Even googelen en voila… een site met materiaal waarmee je de Argusfotowedstrijd 15 jaar na elkaar kunt winnen! Wat een beelden zeg!
    Misschien tot op de prijsuitreiking!
    Koen
    (je bent dan toch al terug in Belgie?)

    Fotogeniek Belgie (Koen)

    September 28, 2009 at 1:11 pm

    • ik ben nu al in Belgie hoor, dus mij zal je zeker op de prijsuitreiking tegenkomen!
      Bij deze wil ik jou ineens een praktisch vraagje stellen, welke lens heb jij om die macro opnamen van insecten te maken?
      Is iets dat ik ook boeiend vind, maar moet toegeven dat ik niet echt volledig op de hoogte ben qua macrolenzen, en welk bereik die dan juist hebben en dergelijke… alle info welkom!

      frederik

      September 29, 2009 at 1:36 am

      • Oei, een geluk dat ik je vraagje hier zie. Je mocht ook een mailtje sturen hoor 😉
        Over macro kan je uiteraard een boek schrijven…
        Ik gebruik echter een gewone macro 90mm 2.8
        Meer uitleg en tips tussen pot en pint bij Argus in Antwerpen 😉

        Koen

        October 12, 2009 at 8:54 am


Leave a Reply

