FREDERIK BUYCKX photography

a cooperation between me and my camera

Mirupafshim Shqiperia! – Goodbye Albania!

with 2 comments

Morgen zit ik terug op de vlieger naar België. Maar niet getreurd want binnen 3 weken kan ik dezen ouwe al terug in de armen nemen. Prachtige 3 weken achter de rug en ben enorm blij dat ik nog 2 keer terug kan komen naar dit land! Keer op keer verbaasd door wat ge tegenkomt en de mensen die ge ontmoet.

Tot snel Albania!

Written by frederik

February 20, 2010 at 9:35 pm

Posted in Travel

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zalig Fré! Ben echt benieuwd hoe je het gaat aanpakken.

    Artur

    February 21, 2010 at 1:03 am

  2. Geweldige plaat, ik kan die kolenschoppen bijna door het scherm heen om mijn schouders voelen 🙂

    Joris

    February 22, 2010 at 8:24 am


Leave a Reply

